2012. ápr. 3.

Zsiráfablak - Ű - Űramazon






3 megjegyzés:

kynu írta...

te ennyi vázlatot készítettél ezekhez? :-O
(ezt nem úgy értem, hogy "ezeekheez pff", hanem úgy hogy wow! tök sokat agyaltál rajta. és a vázlatok simán lehetnének önálló rajzok is...

kynu írta...

de az alien rész nagy kár hogy kiveszett, nekem pl. nem esett le hogy Ripley-t látom!
csinálhatnál egy szépséges képet belőle sok aliennel! kitenném a falamra :)

LM írta...

igen, sajna sok vázlatot szoktam készíteni, és ez a hatékonyság kárára megy általában (vagy ment.. ez nem mostanában készült), de hát a jó munkához idő kell, ugye, meg tér, meg ...... meg meg.

kivesztek az alienek, már nemtom, mér, asszem nem akartam térbe helyezni ripli nénét, csak valami önálló image-et akartam. de ami késik, nem múlik, 1x lesz egy igazi fröcsögős alien-es kép is