2018. dec. 31.

zinke

Erősen gondolkodtam, publikussá tegyem-e ezt a kis szösszenetet, aztán úgy döntöttem, miért ne. Ezt a blogot vsz. úgyis kevesen látják, ellenben egy blog alapvetően az őszinteségről (is) szól. Amúgy sem volt kreatív szempontból túl aktív évem, viszont a képregényes kurzuson megint előszedtem a zin készítést és én magam is hajtogattam és rajzoltam egyet (igazából kettőt, a másikat majd megosztom JÖVŐRE). A témáért nem kellett messzire nyúlni, éppen aktuális, személyes történést vettem elő. Semmi előrajzolás, ahogy puffant, kb. fél-egy óra alatt el is készült, nem is annyira képregény, inkább rajzos napló, létállapot, spontán zin. C'est la vie.

Arra jöttem rá, hogy a tavalyi év mindig valahogy "jobb"-nak tűnik visszagondolva, mint az idei, szóval igazából minden évre elmondhatjuk, hogy jó évünk volt. Legyen így, mindenképpen boldog(abb) évet kívánok mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések: