2018. nov. 15.

osztatlan szëgedi jam-lékek

Visszautazunk a múltba: tavaly ilyenkortájt lehetett, hogy Szëgedre utaztam az ottani, éppen 9. képregényfesztiválra, volt saját asztalom + fél órás vetítős beszélgetésem, a szervezők nagyon kedvesek voltak, volt omlóSZ vajas pogácsa, minden. Fritzék a Comic Jam Phase 02-vel pedig szemben dzsemmeltek velem. Ha már így estem (vagyis esett), rajzoltam jómagam (vagyis én) is egy kicsit az előre képkockázott blank lapokra, ami az enyhén nihilista csövön éppen kifért. A középső lapra odacameóztam pl. a könyveim és képregényeim ilyen-olyan főbb szereplőit. 

Ez az utolsó kép pedig még a nemokos telefonommal készült és ebbe csak a szöveget írtam be, majd ott hagytam Zoliéknak, amikor éppen nem figyeltek oda, mert teljesen másfele voltak. Fogalmam sincs, azóta mi lett eme opusz sorsa, pl. megrajzolta-e valaha valaki (hogy az archiválást már ne is említsem :P).

Ennek az egész Jam-nek van viszont egy másik aktualitása is, na de azt maj' nemsokára.
Csüsz.

Nincsenek megjegyzések: