2016. júl. 2.

s. moon


Rukkoltam egy Sailor Moon-t a facebook-os Character Design Challenge-re. Már régóta pedzegettem, hogy kéne valamit, most végre cselekvés lett belőle. Örülök is neki :)

Note: a kiírást böngészve megtudtam, hogy az évek óta "cartoon network" vagy simán csak "cartoon"-nak hívott stílusnak van egy félhivatalos neve is: UPA style. Ez egy stúdió neve volt annak idején, amelyik előállt a gazdaságos, de illusztratív, stilizált világú animációkkal, mely hagyományt később a Hanna-Barbera folytatta, aztán pedig a Cartoon Network (én legalábbis így rakom fejben össze). Ez lebegett a szemem előtt a kép stílusát illetően, de aztán mégsem teljesen olyan lett, mert nem bírtam magammal, hogy ne az eltúlzott lábakra koncentráljak :) No meg a haj csavarintásaira. Viszont ezt a vonalat szeretném tovább is vinni, hogy MÉG ilyenebb képek szülessenek.

Nincsenek megjegyzések: