2015. nov. 13.

giant privju

Még egy privjut közlök, mert nem bírok magammal. Szinte majdnem az egész 6 oldalas képregényt szétprivjuzom ezzel, de "hálisten" kevesen látogatják a blogomat, viszont remélem, azért a képregényt csak elolvassák majd páran. Még kb. két hét és végre kezembe vehetem én is a saját Papírmozi példányomat.

Addig is, néhány adat:
- ez Guba nyomozó harmadik története, az eddigi 4 oldalasokhoz képest 6 oldallal (képkockaszámát tekintve akár 10 oldalas is lehetne, ha másképp komponálom az oldalakat)
- eredetileg a Call it a day antológiába készült volna (tematika: egy nap és azon belül a napszakok), de nem tudtam elkészülni vele és sehogy sem akaródzott belesűríteni 4 oldalba), szóval nem mai terv - tavaly ilyenkor rittyentettem végleges formájába a script-et, amely szerintem a Guta-sztorik közül a legátgondoltabb lett idáig
- a főhősből egy hazudozó, olcsó és aljas antihős lett (eddig se volt egy észlény, viszont nem volt kifejezetten rosszindulatú) - by the way, a karakter további kiforrása még mindig terítéken van (amennyiben akarok továbbra is foglalkozni vele)
- ez az első saját ötletből készített képregényem kb. 5 év óta (úgyhogy ez történelmi fordulópont, mert kb. az egyetem elvégzése óta nem csináltam semmi nagyobb léptékű "saját"-ot)

Nincsenek megjegyzések: