2013. aug. 8.

Párizs +


Ahogy korábban ígértem, jöjjön most egy bejegyzés a Párizsban készült ilyen-olyan rajzaimmal.

Íme, pár oldal, ami a szkecsbukkomba készült:


Ezek meg itten post-itre nyalt firkák, unalomból.. általában valamire, valakikre várakoztam, mikor készültek:
És még valami: jómagyar módjára nem bírtam megállni, hogy ne fotózzak (csak egy kicsit) a kiállításokon, ahol jártunk, pedig teljesen TILOS volt, én ugye mégis megpróbáltam, összesen kétszer, hát mind a kétszer rajta is kaptak :) nem lennék jó kém, asszem.
Az első, félig sz.rul sikerült kép Ron Mueck kiállításán készült (érdemes rákeresni a fickóra, aki nem ismeri, nagyon durva hiperreál szobrokat készít, ez egy olyan valami, amit tényleg élőben kell látni, és tényleg KELL, muszáj, nem árt, érdemes, megéri, tutkó). Maga a szög, ahonnan a fotót lőttem, azért érdekes, mert a művet magát amúgy így szokás látni.
A második fotó a HEY! néven futó, marginális művészek össznépi-csoportos kiállításán készült. Marginális, vagyis: képregényesek, tetkósok, street artosok, miegyéb, minden olyan, ami az úgynevezett magas(ról másokat lesajnáló) művészetbe valahogy nem tud vagy nem akar beleférni rendesen, illetve maguk a témák túl pop-osak és trash-esek.. No de: láthattam eredeti rajzokat ilyen alakoktól, mint Windsor McCay, Jack Kirby, Jim Woodring ÉS eredeti Giger-féle Alien-szobrokat is, wow.. Magam alá sírtam. Nos hát, erről készült a másik, remekül sikerült sz.r fotográfiám:
A vendégkönyvbe azért belelelkendeztem egy hálamacsekot:
Végezetül hadd szerepeljen itt egy kép, melyen épp az Eiffel-torony lépcsőjén álldigálok, miközben Párizs a lábam alatt heverész.
Cool. Good night!

Nincsenek megjegyzések: