2009. nov. 11.

EUshorts 2009, nov. 13-17.

EUshorts rövidfilm-fesztivál lesz a Toldi moziban, magyar és sok külföldi filmmel + vetítik a diplomamelómat is (!) 2 alkalommal, a "Beszéljünk másról" szekcióban. Amiatt, hogy nem klasszik történetmesélős rövidfilm, hanem sok pici szkeccs egymás után fűzve, kicsit ki fog ugyan lógni a rövidfilmek sorából, de nagyon büszkülök, hogy egyedüli magyar animációs filmként szerepel a vetítések közt (külföldi animációs filmből több lesz, pl. The Pearce sisters stb.).

Részletes programért klikk ide.

Az EUshorts-os honlapon interjúk is olvashatók a rendezőkkel, velem is.

Egy zipzáras kép a zipzáras diplomamunkámból

A fesztivál 'lagátja

6 megjegyzés:

Csacso írta...

Örömteli ilyet olvasni, hogy tehetséges alkotók szakmailag is kapnak alkalmasint elismerést, lehetőséget! Hatalmas gratula és további sok sikert a diplomamunkád „menybemeneteléhez”!
Interjúdon és a többiekén is jót vidultam. New York bandái –t valamiért trendi volt fikázni, amit nem értettem, persze ízlések.
Esetleg anilogue –n látható lesz a diplomamunkád?

LM írta...

köszi szépen a kommentet.
anilogue-on, hogy lesz-e a cuccom, őszintén, nem tudok róla, de előfordulhat. lehet, hogy lesz egy MOME blokk

animatedog írta...

most jutottam elidáig - gratula!
jo az interju is maty :)

LM írta...

köszi

Adams írta...

baromi jó volt, bár már láttam előtte a filmet, de ott ekkorában, áh, élmény, még így bő egy hónap távlatában is : )

LM írta...

az egyik vetítésen én is ott voltam és tökjó volt a közönség reakciója, bírták a filmet, eleinte nagyon izgultam, aztán meg nagyon örültem